Isnin, 11 Mei 2009

Tahlil 100 Hari Arena Wati

Sabtu yang lalu (9 Mei 2009) seluruh keluarga Arena Wati berkumpul di Ulu Langat kerana mengadakan majlis tahlil 100 hari berpulangnya ke rahmatullah bapak Arena Wati. Di situ, saya lihat kebanyakan lauk pauk yang di masak sendiri oleh ibu Halimah adalah lauk pauk kegemaran aruah. Memang air tangan ibu Halimah sungguh menjadi. Enak dan sedap.

Terima kasih kerana turut mengundang keluarga kami hadir ke majlis tersebut.

Waktu yang sama saya gunakan untuk memberitahu ibu Halimah yang memoir aruah yang setebal 1,124 halaman akan diulang cetak. Ini adalah antara pesanan terakhir aruah di katil hospital kepada saya yang teringin untuk melihat hasil karyanya yang telah lama habis itu berada di pasaran semula. Saya berdoa agar dapat melunasi tugasan ini dengan baik kerana saya jua teringin untuk melihat karya ini menemui khalayaknya yang setia menanti.

Tiada ulasan: