Selasa, 27 April 2010

Buku-buku yang bakal dicari di pasaran...

Saya ambil foto kulit buku ini di blog Dr. Mawar. Jika saya berkesempatan ke kedai buku, saya akan mencari buku-buku ini jika masih ada di pasaran. Wah! Saya menjadi tamak dengan buku ni...untuk pengetahuan, minggu ini saja, saya menerima banyak buku-buku free dan saya tak tahu nak bagi pada siapa kerana ada buku-buku yang saya terima tajuknya sama dan belum sempat saya baca kerana terlalu sibuk. Ada buku-buku yang saya bercadang untuk letak di surau tempat saya tinggal dan ada juga yang saya bercadang untuk sedekahkan di perpustakaan di kampung saya. Bila orang bagi buku saya terima dan tidak hairanlah kelaknya saya tak bernafas dihempap dek buku...itu tidak termasuk lagi buku-buku yang saya beli di Pesta Buku Kuala Lumpur baru-baru ini...bila nak baca buku-buku ni....

Tiada ulasan: