Isnin, 31 Mei 2010

Aku dan Dunia MUZIKku

Kursus sudah hampir sampai ke penghujungnya....

Saya ingin copy iklan yang dipaparkan melalui carian google...

Sengaja saya letakkan di sini untuk ingatan saya semata-mata...sebagai tanda bahawa saya adalah salah seorang daripada pelajar yang mengikuti program ini...


KURSUS SIJIL MUZIK
Pertama kali ditawarkan di UKM



• Alat Muzik Utama
• Teori dan Harmoni Muzik
• Aural Amali
• Ensemble Muzik

Secara automatik diiktiraf sebagai ahli orkestra UKM di bawah bimbingan Dato’ Johari Salleh

Kelebihan Mengikuti Kursus:-

3 Kaedah pengajaran yang berkesan
3 Kaedah pembelajaran yang tersusun
3 Studio yang lengkap dan selesa
3 Pakej yuran amat sederhana dan kompetitif
3 Sijil kelulusan dikeluarkan oleh UKM

TARIKH TUTUP PERMOHONAN - 10 DISEMBER 2009

Untuk keterangan lanjut kursus dan cara memohon, sila hubungi:
En. Shamsul Adzhar Mat Baki : marketingpkp@ukm.my
En. Mohd Adzan Mohd Fadzil : 03-8921 4648 (Pusat Kebudayaan UKM)
Cik Nur Afiza Mohd Radzi : 03-8921 3995 (Pusat Kembangan Pendidikan UKM)

Tempat terhad. Penawaran dibuat hanya kepada calon yang lulus ujibakat yang
akan diadakan secara terbuka dan berumur 18 tahun ke atas.

* - Tidak kira apa orang nak kata...saya membayar yuran sebanyak RM3,000 untuk kursus ini...Akhirnya saya telah pun diuji bakat dengan bermain piano (walaupun saya tahu saya bukannya pandai sangat) ...tetapi saya telah diberi peluang untuk turut serta dan diminta untuk bermain alat muzik violin bagi membolehkan saya mengikuti kursus ini hingga kini...

Saya berharap akan dapat memanfaatkan semua ilmu yang telah dicurahkan oleh semua guru-guru muzik saya yang gigih:

Saya ingin merakamkan jutaan terima kasih kepada:

Cikgu Ramlan Imam (Teori & harmoni dll mengenai muzik)
Cikgu Mohd. Adzan Mohd. Fadzil (Teori dll mengenai muzik)
Cikgu Ahmad Fitra Ramli (Violin) - saya enjoi dengan cara pengajarannya dan tidak berasa tertekan...

Tiada ulasan: