Isnin, 13 Disember 2010

Apabila Bos Mencemar Diri....

Imej by google
Aku sangat terkejut dan benar-benar terkejut dengan kedatangan bekas bosku...(dah hampir 10 tahun aku di sini)...inilah kali pertama bos datang ke pejabatku....

Hi! .........sibuk nampak...(ayat selebihnya tak boleh tulis kat sini...) sendiri aja yang tau...heheheh....

Aku rasa sangat terharu dan benar-benar terharu ni...kerana bos sendiri yang datang menyerahkan kad jemputan perkahwinan anak perempuannya...sayangnya aku tak boleh datang bos...aku dah tempah hotel...tetapi insya-Allah sebelum aku bertolak ke destinasi yang akan dituju, aku akan ke rumahnya (walaupun majlis akan diadakan di dewan) bagi mengucapkan tahniah di atas perkahwinan anak perempuannya...kerana aku amat-amat menghormatinya yang sudi dan datang sendiri menjemputku...

Begitulah kalau bos yang baik, walau lama mana kita mengenalinya kita pasti akan terkenang segala kebaikannya.....bos terlalu baik hati, dan sebenarnya aku memang terhutang budi dengan kebaikannya semasa bertugas di tempat lamaku...

Tiada ulasan: