Rabu, 19 Oktober 2011

Pesta Buku Big Bad Wolf 2011 dan berpesta hari lahir...

Imej by Google




Baru-baru ini saya berpeluang mengunjungi Pesta Buku Big Bad Wolf 2011 di Serdang.


Rasa macam tak percaya........Aduhai, banyak buku-buku yang saya beli - kesemuanya buku kulit keras yang harganya macam duiran runtuh....terlalu murah jika hendak dibandingkan dengan harga pasaran...saya berhabis-habisan berbelanja hingga tidak ingat dunia...........!!!!!!!


Jadi tidak hairanlah selama dua hari berturut-turut saya memanjat bukit di dewan kepunyaan Mardi itu bagi mendapatkan hasil pencarian yang terbaik....


Inilah dia pencaraian buku-buku terbaik yang saya hadiahkan kepada orang tersayang yang menyambut hari lahir pada 16 Oktober 2011.............SELAMAT HARI JADI DARLING..................


Tahun ini tiada kek menanti, tiada jambangan bunga, tiada percutian romantis, tiada makan-makan malam, (bosanle bagi hadiah yang sama tiap-tiap tahun)...tetapi saya hidangkan mindanya dengan berjenis-jenis buku untuk menampakkan kematangan diri saya dalam menyambut hari lahir...yes!!!!


Tidak lupa juga saya seperti biasa turut memainkan lagu Selamat Hari Lahir di piano kesayangan saya...biar saya kehilangan note (tak tahu letak di mana neh dek kerana terlalu buzy ke sana sini)...tetapi saya masih sempat menyalinnya melalui pencarian google di internet....dan akhirnya lahirlah lagu birthday yang saya salin dan mainkan sendiri...untuk mengingati notenya (sambil bermain tanpa melihat note) rasanya masih belum mencapai tahap tersebut....

Tiada ulasan: