Khamis, 5 Januari 2012

...tentang makanan...tentang sensori

Poster ini ditugaskan kepada aku untuk merealisasikannya...lalu aku telah meminta Sdra Hafiz Tan Sri Aziz untuk melunaskannya...hasilnya suatu kreativiti yang sangat mengujakan bukan. Saat itu aku ditugaskan untuk mengagih-agihkan kerja untuk para pereka....Terima kasih atas kerjasama hingga lahirnya poster ini. Foto pula hasil kerja Sdra Raai.

Namun malangnya, saat aku ingin mengikuti syarahan ini...pintu Bilik Senat membuak-buak keluar dengan kehadiran para peminat Profesor Dr. Aminah Abdullah...yang juga jiranku sesurau di al-Madani...

Lalu aku pun pulang kerana malas nak duduk-duduk aja kat muka pintu. Memang aku dipelawa makan di tempat yang ... ahhhh...seganlah nak tulis.... rasanya aku belum layak untuk makan di situ.... maka aku pun turun ke bawah dan lepas makan-makan di kantin aku balik ke opis.... Begitulah penangan syarahan perdana bekas pensyarahku ini yang kuliahnya pernah ku ikuti saat di tahun 1 (rasanya tajuk kursus macam nilah lebih kurang....lupale pulak...Makanan dan Pemakanan) bagi kursus elektif suatu ketika dahulu....

Tahniah Prof. Aminah... kerana aku tenguk tanggal 6 Januari ini ramai yang bawa jambangan bunga besar-besar, bakul bunga besar dan ada beberapa kotak kuih akuk lagi............

Tiada ulasan: