Khamis, 29 Mac 2012

al-Fatihah

Imej Tan Sri Mazlan By google

Pada 23 Mac 2012, negara kehilangan Tan Sri Mazlan Nordin ... saya mengenalinya secara rapat kerana aruah pernah bekerja di Penerbit UKM sebagai Karyawan Tamu dan beliau menggunakan sepenuh masanya di sini untuk menulis di akhbar Mingguan Malaysia... al-Fatihah

Keesokan harinya pula negara kehilangan pula mantan bos saya di Jabatan Usuluddin dan Falsafah...beliau juga pernah menjadi mufti Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur...al-Fatihah....secara rincinya seperti yang tercatat di ruangan takziah UKM ...

Dukacita dimaklumkan bahawa Prof. Datuk Dr. Mohammed Yusoff bin Hussain, mantan Dekan Fakulti Pengajian Islam, UKM dan juga Bapa kepada Izzaty Farhana Mohammed Yusoff, Penolong Pengurus Asrama, Kolej Burhanuddin Helmi telah kembali ke rahmatullah pada 24 Mac 2012 jam 3.55 petang di Hospital Putrajaya. Jenazah telah dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Sg. Tangkas (Baru) pada hari yang sama.

Warga UKM mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang soleh. Al Fatihah.

... untuk kedua-dua insan yang pernah saya kenali secara rapat ini...semoga ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang soleh dan al-Fatihah. Semoga keluarga mereka tenang menerima dugaan ini.

Tiada ulasan: