Khamis, 27 Ogos 2009

al-Fatihah, Senator Prof. Dr. Ismail Salleh

Saya petik berita ini di dalam e-warga UKM...ekoran daripada itu sepanjang pagi saya menerima sms dan panggilan telefon khususnya daripada pensyarah-pensyarah Fakulti Ekonomi yang mengatakan beliau telah pun pergi buat selama-lamanya...ya, saya memang mengenalinya...

Saya amat kagum dengan semangat yang ada pada dirinya. Beliau berjaya melonjakkan diri...Bagi diri saya, beliau adalah satu-satunya insan mulia yang perlu dicontohi dari segi nilai murni dan dunia akademiknya yang begitu tinggi. Beliau berjaya mengangkat martabat diri yang sememangnya patut dicontohi oleh insan lain. Takziah untuk keluarga beliau.

Berita dalam e-warga UKM.
Dukacita dimaklumkan bahawa YBhg. Prof. Senator Datuk Dr. Ismail Salleh ,bekas Pensyarah Fakulti Ekonomi, UKM telah kembali ke Rahmatullah pada jam 3.50 pagi, 27 Ogos 2009. Jenazah masih berada di Singapura dan akan sampai ke rumahnya pada petang ini. Alamat rumah:

Lot 7140,
Jalan Melati 2, Sg. Kantan, Kajang


Warga UKM mengucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang solehah. Al Fatihah.

Tiada ulasan: