Khamis, 13 Ogos 2009

Antara Saat TerIndah...



Di sini ingin aku abadikan antara saat terindah dalam hidupku. Momen ini mungkin tidak begitu berharga bagi orang yang tidak menghargainya tetapi bagi diriku...usia, berkerjaya dan berkeluarga bukan suatu penghalang untuk menggapai impian. biar sesibuk mana sekalipun aku rasa amat berterima kasih kerana dikurniakan semangat juang yang tinggi untuk menggapai kejayaan ini. Syukur terhadap kurniaan Ilahi.

Tanggal 11 Ogos 2009 ingin aku abadikan di sini, saat aku menerima pengiktirafan di atas jerih payahku setelah penat bergulir dengan pelbagai bahan pengajaran dan pembelajaran di UPM. Akhirnya momen indah ini sempat jua dihadiri oleh anak-anakku yang pulang bercuti - secara kebetulan sedang menghabiskan cuti musim panasnya di sini.

Tanpa rasa bersalah ingin aku panjatkan rasa kesyukuran ini kepada semua yang terlibat khususnya seluruh kaum keluargaku yang sentiasa menyokong perjalanan hidupku dari belakang.

Untuk semua tenaga pengajar, terima kasih kerana segala curahan ilmu kalian.

Untuk rakan-rakan sekuliah...momen indah ketika sama-sama menadah ilmu tetap segar dalam ingatan.

Untuk aruah abah yang telah pergi buat selama-lamanya...sempat aku ziarahi pusaranya dan menzahirkan rasa kecintaanku yang mendalam kerana menjadi idola dalam memperteguhkan semangatku untuk terus berjuang...al-Fatihah.

Buat kedua-dua aruah emak dan bapak mertua, terima kasih kerana anakanda sentiasa mengingati momen indah ketika susah senang kita sekeluarga dahulu. Emak dan bapak, anakanda rindu zaman kita mulai mengenali kehidupan baru bersama-sama...Semangat aruah emak dan bapak sentiasa mekar dalam ingatan. al-Fatihah.

Untuk bonda tersayang. Terimalah kejayaan anakandamu ini biarpun kejayaan ini berada pada usia yang agak lewat. Anakanda percaya semua ini berkat doa bonda jua. Semangat bonda sentiasa anakda bawa bersama-sama.

Untuk teman-teman sepejabat...Siti, Hanim, Kak Maah, Mail, Salleh, Yati, Kak Salmah dan lain-lain, terima kasih atas jambangan-jambangan bunga yang diterima jua kerana kalian meminjamkan semangat kental ini untuk aku terus bergerak ke hadapan. Rakan-rakan yang lain...terima kasih kerana semuanya aku jadi begini...syukur al-hamdulillah

Untuk seluruh kaum keluargaku di Tangkak dan Kelang serta di mana jua berada - i love u all so much.

Untuk anak-anakku, terima kasih kerana bungamu dan hadir semasa majlis konvokesyen bondamu.

Untuk suamiku, terima kasih kerana jambangan bungamu dan kata-kata semangat - sanggup berkongsi kedukaan, kegembiraan dan sama-sama berkasih sayang selama ini. Kejayaan ini kerana izinmu jua. Syukur al-hamdulillah. Saya sungguh berasa besar hati atas gesture murni kalian itu. My very heart-felt appreciation. Terima kasih.

4 ulasan:

daud.montak.zakaria berkata...

TAHNIAH SAADAH, SEMOGA TERUS BERJAYA....

teratai berkata...

Terima kasih....Saya tunggu giliran awak pulak ni.

Unknown berkata...

giliran saya 2011 (^_^)

Nurul Nadia berkata...

yeay~ congratz!!