Selasa, 27 April 2010

Majalah Mutiara MpH


Saya perlu memaparkan majalah ini di dalam blog saya kerana di dalam majalah ini ada cerita tentang dua buah buku yang saya kendalikan. Saya menerima majalah ini daripada seorang sahabat yang sedang belajar di Universiti Malaya. Kedua-dua buah buku itu ialah:
1. Rupa dan Gaya Busana Melayu - Puan Azah Aziz
2. Memoir Rashidah Ismail: Pendeta Zaaba dan Kisah Silam

Terima kasih kepada pihak MpH kerana sudi memaparkan cerita tentang buku tersebut. Hal ini di luar pengetahuan saya. Nasib baik saya dikirimkan majalah ini kalau tidak saya tidak tahu langsung. Apa-apa hal pun saya rasa ini suatu penghargaan di atas buku-buku yang saya kendalikan perkhidmatan penerbitannya...terutama buku Pn Azah yang menang anugerah berganda-ganda....

3 ulasan:

Nurul Nadia berkata...

tahniah! belanja2..tak susah. sila bank in duit melalui maybank2u.. haha... =)

teratai berkata...

hahhahah...memanjang je nak belanja...jangan lupe belanja carikkan buku violin ye

Nurul Nadia berkata...

akan cuba... =)