Rabu, 19 Mei 2010

Tiba-tiba Guruku menjadi Popular - On Air

Pagi ini, selepas meletakkan kereta di tempat yang sewajarnya, aku ke cafeteria untuk membeli makanan...

Usai melangkah masuk, tiba-tiba mataku tertancap pada kaca televisyen yang ada di situ dan terkesima kerana yang sedang menyanyi dan bermain violin di Rancangan Malaysia Hari Ini TV3 itu adalah guru violinku...cikgu AF nyanyi lagu asli siap dengan bersongkok tinggi dan lengkap berbaju Melayu kurung cekak musang....hai hai hai....siaplah hari Ahad ni aku nak usik dia... aku cepat-cepat sms kepada rakan-rakan kuliah yang lain supaya menonton tv3 sekarang....nanti adalah modal nak kenakan dia Ahad ni.....

Patutlah kelas Ahad lepas beriya-iya dia menyanyi lagu Aladom...rupa-rupanya nak masuk tv....sebelum ini tak pernah pun dia menyanyi dalam kelas...aku sebenarnya dah tau yang dia ni memang pandai menyanyikan lagu-lagu asli...tapi saja je buat-buat tak tau...

Aku teringat Sabtu lepas, cikguku yang cun lagi seksi...Miss T juga dengan mekap tebalnya mengajar aku piano....aku terkejut melihatnya lain daripada hari biasa....aku lantas dengan tak malunya bertanya...wahhh you look so beautiful, nice and cute...bab yang so sexy tu aku tak sebutlah....rupa-rupanya usai mengajarku dia bergegas ke KLCC kerana ada show jam 7.00 malam...main celo tu..celo tu lebih kurang tinggi dia pulak....kelas betullah guru-guru muzikku ini....

Aku rasa bertuah pulak mereka ni tak malu nak mengajar aku....terima kasih terima kasih dan terima kasih dan Selamat Hari Guru...Tahniah untuk mereka semua....

Tiada ulasan: