Ahad, 26 September 2010

Dabangg...



Foto: Credit to Google
Kunjungan ke Indore, India baru-baru ini melengkapkan percutian kami dengan menonton filem terkini paling termasyhur Bollywood lakonan Salman Khan berjudul Dabangg..

Aku masuk panggung dengan tak tau apa-apa pasal filem ini.... Kamera dan beg disimpan di tempat jaga keselamatan. Tiket yang dibeli pun paling mahal. Tempat duduk pun agak istimewa. Aku pun tak tau pasal apa dia orang bagi tempat yang special yang tak ada orang duduk...hanya aku dan suamiku sahaja di barisan itu. Tukang jual tiket siap cakap...This is Hindi movie...not English movie...yes yes yes...aku memang dah tau...

Agaknya mereka terkejut tengok makcik dan pakcik ni tengok wayang cerita Dabangg...

Aku tersangat enjoy dengan perjalanan cerita dalam filem ini...amat menarik dan aku pun suka dengan hero dan heroin yang berlakon dalam filem ini...

2 ulasan:

Unknown berkata...

ni filem br ke kak saadah? dh smpi m'sia ke blom???

teratai berkata...

belum lagi...masih tengah top satu India...

di Indore dan Mumbai posternya merata-rata

Hai Salman Khan...terpikat ngan kaca mata hitammu...