Rabu, 14 Mac 2012

Panas...memang panas....

Imej By Google
Mulai 8 Mac 2012 lalu pejabat aku ni dah tidak ada hawa dingin.....yang ada cuma di bilik mesyuarat (kerana hawa dinginnya berasingan)...bilik aku lagi lama dripada itu...sampai penutup hawa dinginnya pun dibuka oleh jurutekniknya...dan entah di mana disimpannya. Aku memang kuat bising pasal benda-benda yang aku tak berkenan ni. biar orang kata aku jahat tak apa yang penting orang lain boleh selesa dengan apa yang aku komplin. Pagi ni aku komplin lagi sambil minta kipas berdiri di pejabat berkenaan...kata yang mengangkat telefon tak boleh dah nak kasi kipas pasal kipas selalu hilang........hey itu masalah anda dan anda tanggunglah sendiri. Kenapa tak diambil sahaja usai majlis. Barulah tak hilang...belum habis kita bercakap diletaknya telefon....hey....u...maka aku dengan hati panas ni menulis di sini biar satu dunia tau....

Tiada ulasan: