Selasa, 24 Mac 2009

Terubuk Masin...




Foto Ads By Google

Pening rasanya memerhatikan cara penulisan pengarang buku Ekonomi Malaysia: Ke Arah Pembangunan Seimbang ini. Terutama pada bahagian bibiliografinya... Tebalnya mak datuk... Sudahlah malam tadi aku ditelefon dek pengarang senior...tentang manuskripnya yang sedang aku tangani...begitulah, beginilah. Rasanya pengarang tersebut telah meneliti manuskrip tersebut sebelum ini. Banyak pulak cakapnya... Biarpun dah malam, layan jugalah. Nasib baik belum dicetak lagi. Masih ada masa untuk diperbaiki.

Tiba-tiba pagi ini bos saya mengetuk pintu kamar kerjaku, sambil menghulurkan terubuk masin yang dibawanya dari Sarawak. Wah! Ingat juga bos tu pada saya biar di sana beliau sedang sibuk membentangkan kertas kerja. Terima kasih daun keladi atas ingatan...

2 ulasan:

CikLieYzaOnline berkata...

Sedapnya terubuk masin...
dah lama tak makan....
yummy....

Tanpa Nama berkata...

Liza,
Antara ikan masin yang saya sukai...