Ahad, 25 September 2011

Tahniah.......

Imej By Google



...dan hari bersejarah itu pun datang jua....

Pada tahun ini, dua orang anak saudaraku mengenggam ijazahnya..Nan dalam bidang pengkhususannya bahasa Inggeris dan Liyana dalam bidang kejuruteraan. Saya mengambil kesempatan ini mengucapkan tahniah ke atas kejayaan kedua-dua ibu bapa mereka iaitu adik dan kakakku (dua orang saudara perempuanku...)...aku menanti bila pula giliran anak-anak kepada saudara lelakiku pula...............sabar dan sabar kerana anak-anak mereka masih lagi kecil...

Kebetulan pula saya tidak dapat merayakan kedua-dua hari bersejarah mereka ini kerana berada di Hong Kong dan hanya dapat saya titipkan kalungan bunga tahniah.

Manakala di luar sana, riuh rendah pula dengan para ibu bapa yang sedang menanti anak-anak mereka di DECTAR, UKM....tahniah untuk mereka juga. Inilah harinya bagi anda semua menuai kejayaan...

Sekali lagi sekalung tahniah dari saya untuk harga sebuah kejayaan ini.

Tiada ulasan: