Ahad, 25 September 2011

...Usia bukan penghalang untuk menuju...tangga kejayaan

Imej By Google


Hari ini saya terbaca akhbar Utusan Malaysia yang berjudul...Usia bukan penghalang gapai impian...saya tumpang suka ni....


Patutlah sebelum ini saya sering ternampak beliau di PUSANIKA, makan-makan di situ bersama-sama student lain. Sempat lagi saya jeling-jeling...Datuk ni siap bayarkan budak-budak tu punya nasi lagi...agaknya kalau saya hulurkan pinggan di kaunter pun dia bayar juga! Saya ingatkan mesti bekas YB ni datang tenguk-tenguk anak dia belajar ke, atau ada beri ceramah ke...rupa-rupanya dia belajar.

Apa-apa pun tahniah atas kejayaanya....Cuma saya lebih awal dan muda sedikit dapat ijazah sarjana daripada dia....itu aja yang membezakannya. hehehe....Tahniah kepada Datuk Ruhanie Ahmad (64) kerana berjaya menerima ijazah Sarjana Analisis Strategi dan Keselamatan pada konvokesyen UKM...

Tiada ulasan: